tirsdag 2. desember 2014

Har du et morsomt juleminne? Da kan du vinne et gavekort på 5000 kroner!

Mitt morsomste juleminne må være en gang for mange år siden, da vi feiret jul i Østerrike. Jeg var vel ni år og var der med familien min. Vi hadde sett frem til en sjarmerende jul i en liten alpelandsby full av snø og koselige juleminner. Det ble ikke helt som vi hadde tenkt oss. 

Vi gledet oss til julemiddagen og satte oss forventningsfulle til bords. Vi pleier å få ribbe, men var åpen for nye muligheter. Det vi ikke var helt forberedt på, var det vi nå skulle få servert. På tallerkenen foran oss lå 2 vassne poteter og en hel blå fisk! Med øyne, hale og alt! Moren min, som ikke spiser fisk, var nok lettere sjokert. Jeg synes det var veldig eksotisk, men samtidig at fisken var så søt at jeg ikke ville spise den og stefaren min prøvde så godt han kunne å være positiv. 

Etter middagen skulle vi på katolsk Midnatsmesse. Vi kom nok litt sent og kirken var fullstappet. Heldigvis var det noen få ledige plasser helt foran. Gudstjenesten var på østerrisk og var veldig lang og høytidelig. Stefaren min klarte å sovne flere ganger underveis, til stor irritasjon fra presten. Han fikk flere irriterte blikk, og vi dyttet til ham så han våknet hver gang. Men da han begynte å snorke høyt, fikk presten nok, da fikk han oss kastet ut av kirken!

Litt av en jul, men noe vi har ledd av mange ganger.

Slik blir du med i konkurransen!

Har du opplevd noe morsomt, artig, rart eller pinlig på julaften? 

Expedia har nå en konkurranse der du kan vinne et hotellgavekort på 5.000 kroner bare ved å dele historien din.


Har du kanskje vært på et morsomt julebord? Har familien din noen rare juletradisjoner? Har du har vært vitne til en merkelig julehandel fem minutter før stengetid, eller kanskje pakket opp en klein julegave framfor hele familien?

Her er det bare fantasien som setter grenser! Skriv en morsom tekst og legg gjerne ved et bilde, en film eller noe helt annet! Du har frie tøyler, så lenge det har noe med jul å gjøre.

Send bidraget ditt i en e-post til: snedig_jul_2014@expediamails.com. 

Opplys ditt fulle navn, e-postadresse og hjemby.


Du kan se mer her.

Du kan sende bidraget ditt til og med 13. desember 2014.


Vinneren offentliggjøres 19. desember.



 
Sponset innlegg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...