tirsdag 12. mai 2015

Hjemme hos oss! Se arbeidsrommet mitt før og etter!

Det er artig å se hvor stor forskjell det kan være på et rom. Her får dere før- og etterbilder fra arbeidsrommet mitt.

Da vi overtok huset var det rosa fliser på gulvet, lakserosa vegger og terracottafargede fliser på det lille kjøkkenet. Det var tidligere en hybel, men nå er det her jeg sitter og bruker mesteparten av tida. Gulvet var et kjempekupp som jeg fant på en trevarebutikk. Det var et restparti som kostet bare 99 kr per kvadratmeter. Vi malte alle vegger hvite, malte kjøkkeninnredningen (som var blitt veldig gul). Vi malte også flisene på kjøkkenet hvite og benkeplaten fikk et par strøk med sort bengalakk. 

Vitrineskapene er fra Skeidar, de var tidligere hvite, men nå har de blitt blanke og sorte. Skrivebordet er fra House Doctor og den store skinnkurven i hjørnet (som jeg elsker) er fra Lama/Home of Cottage.

Før:

Etter:

Før:


Etter:



2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...